چطور منوی استارت را به ویندوز ۸ بازگردانیم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه : ترفند های ویندوز 8

 

 

 

چطور منوی استارت را به ویندوز ۸ بازگردانیم

 

 

یکی از مهمترین تغییرات انجام شده در ویندوز ۸، حذف منوی استارت از صفحه اصلی است. هر چند این منو، با رابط‌کاربری مدرن و صفحه‌ استارت جایگزین شده است اما احتمالا بعضی از کاربران برای مدتی، با نبود این ویژگی دچار مشکل بشوند. برای همین بعضی از توسعه‌دهندگان دست‌ به‌کار شده و استارت‌منو را به ویندوز ۸ باز گردانده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از این اپلیکیشن‌ها آشنا شویم.



صفحه قفل ویندوز مشابه اندروید با Eusing Maze
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه:نرم افزار ویندوز،ترفندهای کامپیوتری

استفاده از رمز عبور برای محافظت از حساب کاربری کاملاً عادی شده است. بیش از یک دهه است که در کامپیوتر، وسایل همراه، ایمیل، اسناد و حساب‌های مالی از رمز عبور استفاده می‌کنیم. امروزه رمز عبور و روش‌های مختلف استفاده از آن پیشرفت کرده و در عین حال پیشرفت تکنولوژی و قدرت پردازش نیز باعث شده که هکرها برای برهم زدن امنیت سیستم با استفاده از روش سعی و خطا، دستشان بازتر باشد. در ادامه مطلب می‌خواهیم روش جدیدی که در اندروید برای باز کردن قفل استفاده شده را در مورد ویندوز به کار بگیریم، یعنی روش باز کردن قفل با استفاده از اتصال نقاط با یک ترتیب مشخص. در ادامه‌ی مطلب ما را همراهی کنید.

 



چگونه کامپیوتر خود را از راه دور توسط تبلت اندرویدی یا iPad کنترل کنیم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه:ترفندهای تبلت

 

Remotely control your PC with Android tablet

به لطف صفحه نمایش بزرگ لمسی تبلت ها، کار کردن با آن ها ساده تر از کار کردن با تلفن های همراه است. شما می توانید بین تبلت و کامپیوتر خود ارتباط برقرار کنید و PC خود را از راه دور کنترل کنید. در ادامه روش ارتباط کامپیوتر با ابزارهای اندرویدی، تلفن iPhone یا iPad را آموزش خواهیم داد.




سایت تست سیستم برای اجرای بازی
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->



ترفند های بازی PES 2103 نسخه PC
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه:ترفند بازی

PES2013_Screenshot_game_pc

در اینجا 13 ترفند pes 2013 گذاشته شده است که به معرفی آنه می پردازیم:

1) با روشن کردن Analog می توانید دکمه L1 را فشار دهید و آنالوگ سمت راست را بچرخانید ، با هر چرخش به هر سمتی یک نوع تکنیک انجام داده می شود که در سرعت بسیار کاربردی و مفید است. (سرعت = R1)

 



مديريت اندرويد از رايانه شخصي
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه:ترفند اندروید

تلفن‌هاي همراه به يكي از لوازم ضروري زندگي امروزي تبديل شده و همين موضوع موجب شده است تا كاربران نيز به اين فناوري ساخت بشر وابستگي زيادي پيدا كنند و بسياري از كارهايشان را به‌واسطه آنها به‌انجام

برسانند. اين وابستگي براي برخي كاربران تا جايي پيش رفته است كه بدون تلفن همراه خود قادر به تماس گرفتن با نزديك‌ترين اقوامشان نيز نخواهند بود و شماره آنها را به‌خاطر نخواهند آورد!



نحوه فعال سازی GPRS اندروید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه:ترفند اندروید

طبق درخواست شما خوانندگان مبني بر آموزش فعال‌سازي سامانه GPRS دو اپراتور تلفن‌همراه و نحوه دسترسي به اينترنت از طريق گوشي‌هاي آندرويدي، تصميم گرفتيم که ترفند همراه اين هفته را به اين موضوع

اختصاص دهيم. تنظيمات مربوط به GPRS به دو صورت خودکار و دستي صورت مي‌گيرد. در حالت خودکار گوشي با دريافت يک پيامک از اپراتور، GPRS را تنظيم مي‌کند.

به ادامه مطلب مراجعه کنید...