چطور منوی استارت را به ویندوز ۸ بازگردانیم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه : ترفند های ویندوز 8

 

 

 

چطور منوی استارت را به ویندوز ۸ بازگردانیم

 

 

یکی از مهمترین تغییرات انجام شده در ویندوز ۸، حذف منوی استارت از صفحه اصلی است. هر چند این منو، با رابط‌کاربری مدرن و صفحه‌ استارت جایگزین شده است اما احتمالا بعضی از کاربران برای مدتی، با نبود این ویژگی دچار مشکل بشوند. برای همین بعضی از توسعه‌دهندگان دست‌ به‌کار شده و استارت‌منو را به ویندوز ۸ باز گردانده‌اند. در ادامه با ما همراه باشید تا با یکی از این اپلیکیشن‌ها آشنا شویم.



صفحه قفل ویندوز مشابه اندروید با Eusing Maze
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه:نرم افزار ویندوز،ترفندهای کامپیوتری

استفاده از رمز عبور برای محافظت از حساب کاربری کاملاً عادی شده است. بیش از یک دهه است که در کامپیوتر، وسایل همراه، ایمیل، اسناد و حساب‌های مالی از رمز عبور استفاده می‌کنیم. امروزه رمز عبور و روش‌های مختلف استفاده از آن پیشرفت کرده و در عین حال پیشرفت تکنولوژی و قدرت پردازش نیز باعث شده که هکرها برای برهم زدن امنیت سیستم با استفاده از روش سعی و خطا، دستشان بازتر باشد. در ادامه مطلب می‌خواهیم روش جدیدی که در اندروید برای باز کردن قفل استفاده شده را در مورد ویندوز به کار بگیریم، یعنی روش باز کردن قفل با استفاده از اتصال نقاط با یک ترتیب مشخص. در ادامه‌ی مطلب ما را همراهی کنید.

 



چگونه کامپیوتر خود را از راه دور توسط تبلت اندرویدی یا iPad کنترل کنیم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه:ترفندهای تبلت

 

Remotely control your PC with Android tablet

به لطف صفحه نمایش بزرگ لمسی تبلت ها، کار کردن با آن ها ساده تر از کار کردن با تلفن های همراه است. شما می توانید بین تبلت و کامپیوتر خود ارتباط برقرار کنید و PC خود را از راه دور کنترل کنید. در ادامه روش ارتباط کامپیوتر با ابزارهای اندرویدی، تلفن iPhone یا iPad را آموزش خواهیم داد.