مجموعه ترفند های اندروید(کدها)
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه :ترفند موبایل

http://masoudpc1.persiangig.com/image/android2.jpg


اندروید یکی از پیشرفته ترین سیستم عامل های موبایل و تبلت است و دارای امکانات زیادی میباشد. اندروید دارای کد ها و ترفند هایی است که شما با استفاده از آن ها میتوانید از حداکثر امکانات این سیستم عامل استفاده کنید و به کاربران حرفه ای این سیستم عامل بپیوندید. اگر شما هم از دستگاه های اندرویدی استفاده میکنید حتما این مقاله را مشاهده کنید.



آموزش 20 ترفند ویندوز 8
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه:ترفندهای ویندوز 8

 

آرزوهایتان را تایپ کنید

windows-8-metro-just-type-1

از ساده‌ترین ترفند شروع می‌کنیم. زمانی که در رابط کاربری مترو در ویندوز 8 هستید و مایلید تا برنامه‌ای را اجرا کنید، نیازی به گشت و گذار با ماوس در لیست برنام‌ها نیست، کافی است تا ابتدای نام برنامه مورد نظر خود را در هر کجا که هستید فقط تایپ کنید تا‌ ویندوز فهرستی از برنامه‌هایی که با آن حرف آغاز می‌شوند را نمایش دهد.

برای خواندن بقیه ترفند به ادامه مطلب بروید...



کدهای تقلب بازی COUNTER 1.6
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه:کد تقلب

 

خوب دوستان همانطور که همتون میدونید این بازی از محبوبیت خاصی برخوردار است و هم چنان که بیش از 5 سال از ساخت این بازی میگذرد همچنان در گیم نت ها و در بیشتر کامپیوتر های خانگی دنیا نصب است.

در قسمت ادامه مطلب شما میتوانید تمامی رمز های تقلب این بازی را دریافت کنید.......



Numlock روشن در هنگام ورود به ویندوز
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

مجموعه: ترفند کیبرد

 

اگر با هر بار ورود به ويندوز XP يا 2000 كليد Num Lock صفحه كليدتان خاموش است اصلا لازم نیست برنامه BIOS كامپيوترتان را دستکاری کنید یا کیبورد خودتان را عوض کنید(!) زیرا این موضوع کاملا به ویندوز کامپیوتر شما مربوط می شود. قصد داریم ترفندی را به شما معرفی کنیم که بسیار راحت همیشه هنگام ورود به ویندوز کلید Numlock تان روشن باشد.
 برای خواندن ترفند روی ادامه مطلب کلیک کنید



اس ام اس عاشقانه
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


کاش میشد بوسه ها را قاب کرد مثل نامه سوی هم پرتاب کرد
کاش میشد عشق را تقسیم کرد مثل تک شاخه گلی تقدیم کرد




دلم حضور مردانه میخواهد ....
نه آنکه مرد باشد نه ....
مردانه باشد...
حرفش...
قولش...
فکرش...
نگاهش...
قلبش...
و آنقدر مردانه که بتوان تا بی نهایت دنیا به او اعتماد کرد...


.....



استفاده ازقالب‏هاي مخفي ويندوز‌7 با ترفندي جالب
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

استفاده ازقالب‏هاي مخفي ويندوز‌7 با ترفندي جالب

 

همان‏طور که مي‏دانيد بسياري از ويروس‏ها و کرم‏هاي کامپيوتري، بدين صورت عمل مي‏کنند که پس از فعال شدن در سيستم قرباني، يک نسخه از خود را در کليه فولدرهاي کاربر کپي مي‏کنند و در نتيجه به سرعت تکثير مي‏شوند. اين نوع تکثير همگاني از شگردهاي معمول ويروس‏ها براي انتشار گسترده است. به اين صورت که کافي است کاربر يک فولدر را از روي هاردديسک کامپيوتر خود کپي کرده و در يک سيستم ديگر وارد کند، ناخواسته سيستم ديگر نيز آلوده به اين ويروس خواهد شد. در اين ترفند قصد داريم چنين تکثيري را به شما آموزش دهيم. به اين صورت که با يک حرکت ساده، مي‏توانيد يک فايل را در کليه فولدرهاي يک درايو از کامپيوتر کپي کنيد. اميدواريم از اين ترفند استفاده‏اي سالم داشته باشيد.....



بازگردانی ویندوز هنگ کرده با یک روش ساده
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

بازگردانی ویندوز هنگ کرده با یک روش ساده

 

حتماً برای شما نیز پیش آمده است که در محیط ویندوز هستید که ناگهان پیغام Dont Sent ظاهر میشود و پس از کلیک بر روی این پیغام ناگهان کل محتویات صفحه حذف شده و تنها تصویر پشت زمینه Desktop باقی میماند. در این حالت تنها با فشردن سه کلید Ctrl+Alt+Delete، پنجره Task Manager نمایان میشود و تنها احساس میکنید باید سیستم را Restart کنید. اما راه بهتری نیز در این زمان هست! برای یادگیری آن با این ترفند همراه شوید.....



مشاهده اسناد PDF بدون نصب آكروبات
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 

مشاهده اسناد PDF بدون نصب آكروبات

 

اگر يك كاربر كامپيوتر عادي باشيم، احتمالا همانند 99درصد از افراد ديگر، يك نرم افزار PDFخوان روي سيستم مان نصب شده است. اما آيا مي دانستيد كه مي شود بدون نصب نرم افزار و يا بدون نياز به سايت هاي انلاين تنها با استفاده از مرورگر اينترنتي گوگل كروم اسناد PDF را روي كامپيوتر ديد؟

با اين ترفند خيلي سريعتر هر فايل و سندPDF را با سرعت بسيار باالا باز کنيد و از ان لذت ببريد

در اين راهنما به محيط كروم در ويندوز مي پردازيم اما مي توان آن را در لينوكس و مك نيز به كار برد.
روي هر فايل PDF كه مي خواهيد كليك راست كرده و گزينه Open With را انتخاب كنيد. اگر اين گزينه را در منو نديديد، روي فايل مورد نظر به جاي كليك راست، از كليد تركيبي Shift و كليك راست استفاده كنيد.

در پنجره باز شده مي توان انتخاب كرد كه فايل هاي PDF را با چه چيزي مشاهده كنيد، متاسفانه گوگل كروم در فهرست فايل ها نمايش داده نمي شود. روي دكمه Browse كليك كنيد و سپس به مسيري كه گوگل كروم نصب شده است، برويد. اگر مسير نصب شده كروم را......



عمر باتري لپ‌تاپ را افزايش دهيم
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 ترفند کامپیوتر, عمر باتری

 

هر كسی كه تا به حال از لپ‌تاپ استفاده كرده باشد، مطمئنا دلشوره‌ تمام‌شدن باتری در زمان نامناسب را تجربه كرده است. هنوز عمر باتری یكی از مواردی است كه افراد هنگام خرید نوت‌بوك‌ جدید به آن اهمیت می‌دهند. عمر باتری، فاكتوري كلیدی برای با خود بردن یك لپ‌تاپ است. مطمئنا همه ما لپ‌تاپ‌هایی نازك و سبك‌تر را ترجیح می‌دهیم؛ اما حتی نازك‌ترین و سبك‌ترین لپ‌تاپ‌ها زمانی كه باتریشان تمام شود، به دستگاهی از كار افتاده تبدیل خواهد شد.

در برخی موارد شما می‌توانید باتری لپ‌تاپ‌تان را با یك باتری.....



یک منوی شروع برای ویندوز ۸ خود بسازید
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->

 

 ترفند ویندوز 8, منوی شروع برای ویندوز ۸

از زمان انتشار ویندوز ۸ بحث های زیادی در رابطه با رابط کاربری جدید وجود دارد. یکی از این تغییرات که جای بحث و گفتگوی زیادی دارد حذف منوی شروع Start Menu در ویندوز ۸ بوده است. اینکه چرا مایکروسافت این حرکت جسورانه را انجام داده یک داستان متفاوت است.اما در حال حاظر این تغییر در کانون توجه قرار گرفته است. بعضی از توسعه دهندگان نرم افزار برنامه های مانند Power8, ViStart Start8, را برای ایجاد یک منوی آغاز شبیه سازی شده در ویندوز ۸ طراحی کرده اند. در این مقاله به یکی از این برنامه ها با نام Pokki می پردازیم و شما را با نحوه کار آن آشنا می کنیم.....